Skip to content ↓

Zasady zamawiania materiałów konferencyjnych

Centrum Komunikacji i Marketingu wraz z Działem Obsługi Uczelni przygotowało ofertę płatnych materiałów promocyjnych z logo AGH.

Materiały finansowane są ze środków danej jednostki i mogą być przeznaczone do celów:

  • promocyjnych (P),
  • służbowych (S).

Sposób zamawiania materiałow konferencyjnych

Zamówienia należy kierować do sekretariatu Działu Obsługi Uczelni pocztą elektroniczną na adres: magdruk@agh.edu.pl lub złożyć osobiście u Anny Olesińskiej (łącznik A1-A2, niski parter, pok. 2, tel. wew. 20-27).

Termin składania zamówień

Zamówienia należy składać najpóźniej 2 dni przed planowaną datą odbioru materiałów.

Odbiór materiałów promocyjnych

Materiały promocyjne można odbierać od poniedziałku do piątku w siedzibie Dziale Obsługi Uczelni w godz. 8.00–15.00.
Nieodebrane materiały po upływie 7 dni są przekazywane innym odbiorcom.
Zmiana terminu odbioru materiałów i ich liczba musi być zgłoszona telefonicznie (tel. wew. 20-27) lub pocztą elektroniczną (e-mail: magdruk@agh.edu.pl).

Pytania i informacje

Odpowiedzi na ewentualne pytania oraz dodatkowych informacji udziela Anna Olesińska (e-mail: olesinska@agh.edu.pl, tel.wew. 20-27).

Stopka